En dag fylld med ingenting!

Den här dagen har evrkligen gått i rastlöshetens tecken. Hjälp! Låt inte resten av sommaren bli såhär.
Åker troligtvis ner till Annie i Falköping till nästa helg/vecka. Kan inte sitta här i Linkan och bara rulla tummarna.
Eller nja, där ljög jag lite. Med att rulla tummarna alltså. När jag blir såhär sjukt rastlös så tränar jag.
Idag började jag med en morgonpromenad, sen blev det gym och nu på kvällen en lång kvällspromenad. Det är bra, rastlösheten kanske kommer att få positiva effekter.

I övrigt så har jag diskat, rensat garderoben, lyssnat på sommarpratare, vikt papper och ja allt annat rastlöst-meningslöst göra.

Sofia Jannok var klockren sommarpratare! Jag rös när jag lyssnade på henne. Det var vackert på något sätt..
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=2847732
Lyssna gärna!


Nu ska jag kanske dammsuga eller nått.
Imorgon blir det gym igen. Längtar redan - det går bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0