Du tränar på gym va?

det är dödens att jobba.. Jag vill verkligen inte ha ett jobb där jag sitter och stirrar på klockan och räknar ned varje minut tills jag får gå hem. Sen vill jag verkligen inte ha ett jobb där man inte vet hur lång arbetsdagen blir. Precis så är det jobb jag har nu. Det är trist, det är stressigt och man vet aldrig om man blir tvungen att stanna kvar över tiden.

Idag jobbade jag 12,5h och satt nog i kassan ca 8h. Jag är mör!
Tur att det kom in en kille idag och gjorde min dag.

När han skulle betala så frågade han: Du tränar på gym va?
Jag: Ja ganska mycket
Han: Det syns!

Sånt gör mig glad. Jag levde på denna konversation resten av dagen, och gör det nog fortfarande. Jag menar, så jäkla mycket som jag sliter på gymmet, äntligen börjar det synas! Tack för ärliga människor!!
Egentligen, jag borde fan bli bättre på att ge komplimanger. Hur mycket tar det av min tid att ge någon annan beröm, men med tanke på hur mycket en komplimang värmer för den som får den så är det ju hur värt som helst!

Dags för mat och vila!
Tonfisk är torrt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0