Det bästa löppasset i mitt liv

Idag var jag för första gången på några veckor ganska seg på gymmet. Peppade med sjukt bra musik på ipoden och så kom jag i rätt stämning igen. Axlar/mage var det som gällde idag. Axlar är ju min absolut svagaste länk. (jag räknar inte med benen) Men det börjar ta sig nu, bör nog fokusera lite mer där trots allt. Får bli till nästa träningsperiod.

Efter gymmet åkte jag hem. Bytte gymskorna mot löparskorna och så blev det en löprunda på 45minuter. Jag velade ganska mycket innan jag bestämde mig för att löpa, men jag ångrar det inte en sekund. Har nog aldrig i hela mitt liv varit inne i ett sådant flow som idag. Det var helt sjukt. Jag flög fasiken fram, och det var inte ens ansträngade hur mycket jag än pressade på.. Underbart!
(löpning kanske är min nya grej?!)
Nej så får jag inte tänka.

Morgonpromenad imorgonbitti. Längesedan nu när jag har jobbat tidigt. Det ska bli underbart att knata min runda i gryningen imorgon. Sen blir det rygg/triceps och sen är veckans gym avklarat.

Kände att det blev mycket träningssnack nu - men det är det jag brinner för just nu, mer än någonting annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0