Det är ju bara vatten

Jag ska inte klaga.. Men fan vad det regnar. Det gör mig inte så mycket. Men det är inte roligt att bli fast inne på Åhlens för att det vräker ner små snöbollar mitt i sommaren. Så jag trotsade regnet och gick ut. haha, jag var den enda människan som inte stod och tröck i ett hörn under tak.. Vad fick jag betala för det? Jag blev dränkt - nästan.
En fundering bara.. är det inte någon som har sagt till mig att en vit tröja blir genomskinlig när den blir blöt? jaja, får bjuda på det.

Hämtade mitt paket från gymgrossisten också. Proteinet har sinat så det var dags för påfyllning.
Nu är det en sen lunch som nalkas, och senare ikväll gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0