Dagens träning

Hemkommen efter en låååång promenad. Underbart.
Gymmet gick apbra idag. Jag var som ett djur. Tiden bara flöt fram och jag passade på att köra några extra övningar eftersom jag var så laddad idag. Sånna dagar gillar jag.
När jag kom hem började det spöregna. Synd. Jag hade tänkt ta mig en riktigt lång promenad. Och ja, visst, lite regn skadar inte. men det vräkte ner. Vid åtta så kunde jag inte hålla mig. Gick ut i regnet i alla fall. Och när jag hade gått ca 20 minuter så slutade det och blev världens finaste julikväll. Gick i 90minuter i högt tempo. Klockrent.

Nu ska jag vila benen lite. Imorgonbitti är det löpning och gym som gäller.


Jag kanske inte är perfekt, men jag trivs såhär.

Jag hoppas att ni en dag kan förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0