Uppdatering...

Dags att uppdatera.
Skolan drog igång igår. Denna termin blir nog  väldigt intressant.
Hade en föreläsning om hjärtat idag. Jag blir lite smått nervös. Tänk att en muskel, liten som din egen näve, avgör om du lever eller inte. Hur kan det fungera? HUR? Hur kan en liten knuta som kallas sinusknutan få för sig att skicka elektriska impulser som gör att hjärtat slår? Det är läskigt. Människokroppen borde vara så mycket skörare än vad den är..
Jag börjar så smått inse att det inte är konstigt att människor blir sjuka, mer konstigt är det att människor är friska.

Hade hål på tre timmar idag. Så då slutförde jag mitt gymprogram för de närmsta 8 veckorna.
Programmet tar sin start idag. Bröst/Biceps är det som ska mosas idag.
Med tanke på att det var en månad sedan jag besökte gymmet bör jag ha fruktansvärd träningsvärk imorgon.
Men nu är det bara att köra på - det här kommer att gå! Jävlar vad motiverad jag är..


/ Var rädd om ditt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0