Termin ett är spikad och klar

Fan vad härligt det känns. Fick resultatet från neurobiologitentan idag.. Fixade den också. Så nu är faktiskt T1 över - och jag fixade det med full pott.. Härligt..

Igår firades det med utgång i västerås tillsammans med jojo, och vi slöt även upp med maddis.. Först satt vi i jojo och anders nya fina lya i stan och spelade "intim" (typ sanning eller konsekvens), sen blev det bowling på strike. FYFAN vad jag och jojo ägde. Har aldrig slagit så många strike som jag gjorde igår, och jojo var grym!
Sedan bar det vidare till konrad. Jag börjar känna mig gamla nu när syrrornas kompisar får gå på krogen (och om en månad även syrrorna) Kul, men läskigt. Jag hade hur som helst hur jäkla kul som helst. Det var röj på dansgolvet. Tyvärr kom jag inte i säng förren 04.17, så jag har varit bra seg idag.

Har dåligt samvete för att jag glömde bort att bellis hade volleybollmatch idag. Förlåt. Jag skäms och det känns som att jag har altzimers.

Imorgon bär det av till Idre. Underbart.
Markus tjatar på mig nu.
Han tycker att jag är världens drygaste och tycker att jag ska skriva "ett lite längre" inlägg..
han är knäpp, men fruktansvärt söt..

Sova - sen idre! nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0