Tentaångest

Jag är tillbaka.
Har varit dödssjuk i influensan hela julen.. Ögoninflammation, hosta, halsont, frossa, feber, huvudvärk, ledvärk... ja du förstår vad jag har lidigt. Men det allra värsta var dagarna som flöt förbi utan att något tentaplugg blev av. Hjälp!

Nu har jag lämnat Hallsta och åkte till syderligare bräddgrader så att man blir frisk. Har mosat anatomiplugg sen den 1 januari. Det börjar ta sig, men det är hemskt enormt alldeles för mycket som ska in i hjärnan.
Fårse hur det går.
Omtentan är ju annars bara ett tillfälle att lära sig lite exta på ;)

Om en vecka åker jag och Markus till Idre. Längtar! Var alldeles för längesedan som vi gjorde något bara du och jag.

Nej nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon och plugga.
Bara tre dagar kvar nu.. sen en veckas lov - förhoppningsvis



En kort sammanfattning av min jul...


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vem är fotografen om inte jag;)? <33

2009-01-05 @ 23:38:27
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0