Imorgon vill jag inte tänka efter klockan 12.00...

Imorgon vid den här tiden hoppas jag att jag är glad, lättad och snart börjar bli lite lätt berusad. För då är det FEST för att anatomitentan är gjord..

Hoppas,hoppas,hoppas...

Jag är lite smått nervös, men kan inte göra så mycket åt det just nu. Känner att jag kan det jag kan, och jag tror att det kommer att räcka.. Men lite läskigt är att det är muntlig tenta.. ett hjärnsläpp skulle inte vara så passande.

Ska fördriva tiden med att packa lite inför Idré-resan på söndag. Det kommer bli klockrent.
Längtar faktiskt efter att få glida ner i backarna..
Ska försöka att tänka på vilka påfrestningar det är för de stackars diskarna i columna vertebrales (ryggraden) och meniskerna i art.genus (knäled)...

Jag kommer att bli skadad..

Nej ska spela PS2 nu tror jag.
Måste fördriva tiden.
Håll tummarna för mig mellan klockan 8.00 till 11.30 imorgon..


Kommentarer
Postat av: camilla

lycka till!!!! jag lovar ska hålla alla tummar jag har, jag vet att du fixar det. kramar

2009-01-07 @ 17:37:52
Postat av: Isabella

Lycka tilL!!! ska hålla alla tummar jag har, jag ringer efter. Älskar dig syrran<33333

2009-01-07 @ 21:59:18
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0