I den stora sorgens famn

Jag orkar inte...
Farfar gick bort imorse.
Jag orkar inte med att det alltid ska vara en massa sorg som man måste försöka ta sig igenom.
Kravla upp från det djupaste svarta hål, men aldrig se någon lite strimma av ljus.
Det gör ont i mig.
Det gör ont för jag vet att jag har svårt att repa mig.
Allting bara byggs på. Jag grubblar och grubblar men ser inte någon mening.

Jag är rädd för framtiden
Jag saknar det som har varit
Men jag kan inte leva i nuet.
Vad gör jag fel? Vad är fel? Hur kan jag göra för att det ska bli bättre?

Jag är rädd,
på riktigt, riktigt rädd...






jag har ropat allt jag orkat
allt jag orkat efter dig
hör du mig
kan vi nå varandra

i den långa vinterns spår
trampas frusna blommor ner
och där ensamheten går
biter kylan alltid mer


Den vackraste låten som skrivits
Den får mig att tänka på er...
Jag saknar er vareviga dag.
Det gör ont i mig,
då jag vet att minnena är just minnen, och de kan inte bli fler


Kommentarer
Postat av: Isabella

Saknaden tar aldrig slut.. jag saknar, jag kan inte förstå<3

2009-01-28 @ 22:27:43
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: ann-sofie Olofsson

Lilla älskling!! Ni har inte haft det lätt,med alla nära som lämnat er !!!

Det är tungt när skaran blir mindre,men någonstans måste man se ljuset.Det går att komma igen,det tar lite olika tid för oss bara.!! Tänker på dig och dina syrror!! Älskar er!! Kramar moster

2009-01-29 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0