Den där underbara känslan

Skagit värre! Kom nyss hem från gymmet. Veckans träning började med ett släpande pass som egentligen skulle ha gjorts förra veckan, men på grund av alldeles för mycket festande (3 dagar i följd) så blev passet uppskjutet till idag. Jag gråter inte för det - för SATAN vad bra det gick. Hade sjuk kontakt med ryggen, lyfte tyngre än någonsin i marklyft och triceps vred sig av utmattning under sista seten. Det finns bara ett ord för detta - Underbart.

Jag var lite halvt trött, stressad och förvirrad när jag kom hem från skolan idag, men tänk vad ett gympass kan göra.
Nu ska (jag och) älsklingen laga en superfin kycklinggryta sen ska jag åka hem till Markus i klassen och ha filmmaraton.
Imorgon blir det morgonpromenad, gym bröst/biceps och skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0