"välkommen till nattbussen" (platsen där människor blir som apor i bur)

Gårdagen var hur kul som helst. Firade syrrorna som blev 18!
Billigt blev det också. Vi åkte in tidigt på krogen, vilket betyder gratis inträde.
som princip så köper jag aldrig ngt på krogen (det är svinigt dyrt och onödigt).
Även fast vi var där tidigt så var det faktiskt drag hela kvällen.
Jag hade superkul, och syrrorna hade superkul. Så kvällen var lyckad.

Men jag måste påpeka att det är stor skillnad på att gå ut i Västerås jämfört med studentkrogarna i Linköping. Det är fan så mycket bättre stämning i Linkan. Kanske har man blivit lite bortskämd med att alla är så trevliga mot alla. Så alla hallstabor - kom ner till linkan och följ med ut på Flamman!

Nattbussen hem var HEMSK! Jag skäms över mänskligheten. Tur att trion Olssons kan behärska sig.
Aldrig mer nattbuss.
Stackars chaufför...

Nu blir det vita helger i en tid framöver. Träningen ska prioriteras ännu högre. Även om den har prioriterats bra nu, men förstörts lite på helgerna. En vecka kvar på gymmet med 12*3rep, sen går vi på den riktigt tunga perioden på 4 veckor.
Svidande underbart!

Dags för att ge sig ut på min kära gamla löprunda i Hallsta.
Längesedan jag sprang den. Vi var ju som ett när jag bodde här.
Vareviga morgon kämpade jag den rundan igenom..
Så dags igen.




Kommentarer
Postat av: Marcus (sunshine)

Du skrev aldrig om att du petade folk i ögonen ;D!

2009-02-09 @ 12:05:50
Postat av: Therese

haha, nej förlåt markus.. Jag har fortfarande dåligt samvete för det där..

2009-02-09 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0