Söndag

Efter mycket om och men så hittade jag tillslut en vetenskaplig artikel som gick att använda till BK-rapporten. Men fasiken vad komplicerat allt ska vara. Nu ska jag bara hitta TRE (!!!) artiklar till som ska användas till äldrerapporten. (och alla ska vara på engelska) irriterande...

Nog om det. Idag blir det en powerwalk i snön. Det har faktiskt kommit lite snö till Linköping. Mer än normalt. Fast nu längtar jag efter vår. Känns som att mitt psyke skulle må väldans mycket bättre av lite sol och fågelkvitter. Söndagen kommer annars att gå i just söndagens tecken, vilket innebär plugg, tvättning, städning och strukturering av livet.

Imorgon börjar praktiken. Så det blir pendling till Norrköping i två veckors tid. Det kommer nog bli fint! Ska bli kul att få komma ut i "verkligheten" även om det känns ganska läskigt. Vad kan jag egentligen?

Nej nu är det dags att ta tag i denna dag
Datorn har ont om ledigt diskutrymme också.
Så det bör åtgärdas nu.
Stackars lilla datorn har blivit fet

Ikväll blir det ben-pass på gymmet. Jag gillar inte att köra ben. Men det är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Emelie J

Jag känner igen känslan av att gå ut på praktik för första gången, jag var på min första i höstas och hade samma tanke som du, vad kan jag egentligen? ett tips är att bara suga in allt du ser och hör och fråga allt du inte ser men vill få reda på:) Det kommer gå kanon. lycka till!:) Kram Emelie

2009-02-22 @ 17:20:38
Postat av: Therese

Ja, frågor är alltid bra! Efter att första dagen är avklarad så är jag inte lika nervös längre. Mer förväntansfull :D

2009-02-23 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0