Jag är fast!

Fasiken vad trött jag har varit i veckan. Alla nya intryck på praktiken tär på en. Men det är förbannat roligt. Jag skiter i att skaffa ungar och adopterar en pensionär istället. Jag älskar dem! Varje dag är fylld med skratt eftersom de är så förbaskat roliga. Som ni förstår så STORMTRIVS jag på praktiken.

Tyvärr har tröttheten inneburit att träningen har blivit bortprioriterad denna vecka (ush, det händer aldrig mig).
Som tur är så är vi lediga idag så då var jag på gymmet och pumpade. Skulle köra rygg/tricpes, men det gick så jäklans bra och hade sånt bra ös så jag körde lite biceps och axlar också.
Så nu är jag darrig darrig darrig i kroppen. Men det är så underbart! Gymmandet är min religion. Känner mig aldrig så mentalt avslappnad som efter ett sjukt tungt och hårt gympass. Det skadar inte att jag börjar öka ganska hyffast mycket med vikterna också...  Nästa vecka startar 2 veckor supertungt..

Ska köra igång med konditionsträningen rätt ordentligt också har jag tänkt. Så det blir att åka ner på stan idag och införskaffa ett par nya asics.

Så var det! Dags att laga lunch.
Ska beställa lite protein och grejer från gymgrossisten ikväll också. Det sinar snabbt i "protein-hyllan" här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0