Insikten kommer i efterhand

Nyss vaknat. Har varit riktigt seg flera mornar i rad nu. Kanske lika bra att ligga kvar under täcket och invänta bättre tider. Hjälpte pappa att rensa i farmor och farfars hus i söndags. Tyckte inte att det var så jobbigt då - men nu. Det känns som att jag kom till insikt om att det där huset som alltid har varit farmor och farfars inte längre kommer att tillhöra oss. Jag vill ha dem tillbaka. Jag vill...

Igår var det en dålig dag. Jag var trött, arg och ledsen. Jag är evigt tacksam för att gymmet finns. Det är det enda som kan få mig på bättre humör. Igår var det bröst/biceps. Idag blir det rygg/triceps.

Nu kommer min grupp som ska träna vattengympa! :)
Så dags för gympamoves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0