Ge mig tid att läka

Helgen har gått alldeles för fort. Skulle behöva en månads ledighet för att komma ikapp. Känner mig helt och hållet vilsen. Känns som att jag inte fattar alls vad jag gör i skolan. Här hemma gör Markus allting medan jag stressar runt och hinner INGENTING. Nej jag har sett bättre tider.

I torsdags var det farfars begravning. Kändes inte så jobbigt just då, det var faktiskt väldigt fint. Men nu i efterhand... Begravningen fick mig att tänka mer på farmor. Jag saknar henne så enormt mycket. Lilla farmor - en enorm förebild och hjälte.

Just nu känns det som att jag skulle behöva en paus och bara ägna tiden till att reparera mig själv. Jag vet inte hur länge jag håller ihop annars. Går med en klump av gråt i halsen hela tiden, och minsta lilla motgång får mig att brista i gråt. Jag är skrämmande labil just nu..




Älskade älskade lilla farmor


Tid faller hårt
Skär djupa sår
Allt mjukt kläms åt
Tid faller hårt

Hårt faller tid
slipar själ och liv
Döden står bredvid
Hårt faller tid


Kommentarer
Postat av: Bellson

Saknar henne också.. fick du det kortet ifrån?:O

2009-02-19 @ 23:09:09
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0