det måste väl ändå vända snart

Fortfarande seg..
Känns som att jag åker berg och dalbana under dygnets lopp. Först är det uppuppupp sen går det nernerner..
(varför kommer dalarna oftare - och varför är de så djupa?)

Nog om mitt..

På måndag är det dags för första praktiken. Jag ska vara i Norrköping.
Det blir nog väldigt intressant.

Det enda som går bra just nu är gymmet. Det är det enda stället där inte tankarna tar över och får mig att driva iväg någon helt annanstans.

Jag har tänkt nu...
Jag kanske ska ta tag i mina tankar..
jag kanske ska dela med mig av dem till någon som kan hjälpa mig...
kanske..




Bunden till händerna
Bunden till fötterna
Slängd till hajarna
Bly i tärningarna
Du kan inte vinna
Som löv i november så måste du falla

Kommentarer
Postat av: camilla

Det finns ett ljus i mörkret även om det inte känns så just nu. men det är aldrig fel att låta någon utomstående lyssna till sina tankar och nå ljuset men var sak har sin tid och måste få ha det. Du fixar det du har styrkan. Kramar

2009-02-19 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0