BK bra för själen - jo hej du!

Basal kroppskännedom kan springa och gömma sig... Jag blir så jävla förbannad.
Visst, ligga på golvet i 20 minuter och slappna av, bli medveten om sin andning och sig själv är säkerligen väldigt bra.
MEN om man sedan ska skriva en rapport om skiten där man ska ha vetenskapliga artiklar på engelska så faller alltihop. Fyfan. Det går ju förfan inte hålla sig lugn och sansad och känna harmoni om man måste brottas med varenda helvetes jävla fitt-ord som står på utrikiska.. (ja jag är arg, förbannat arg)
 
Fattar inte varför det är krav på att artiklar ska vara på engelska. Precis som att alla som skriver på engelska är så jävla mycket bättre. Idioter säger jag. Jävla skituniversitet.

Nej BK kommer inte att ge mig ett piss av harmoni eftersom jag måste vara arg, upprörd och förbannad över att skiten ska göras på engelska. Hurfan ska jag bli medveten om mitt "inre" när jag känner mig som en jävla idiot som inte fattar någonting.

BK kommer ge mig hjärtinfarkt...

Kan inte någonting få vara lite lätt någongång?
Jag ger upp...

FYFAN!!!
helvetes-jävla-ap-piss





Sen kan vi ta och byta regering också
börjar bli jävligt trött på den vi har


Kommentarer
Postat av: Isabella

positiva Therese. tråkigt blogg inlägg att läsa.

2009-02-21 @ 14:10:58
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: Therrorrese

kan ju inte skriva att jag är glad när jag inte är det...

2009-02-21 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0