Vaggar mig fram...

Jävlar vilken träningsvärk jag har i mina ben. Det här är sjukt! Jag vaggar mig fram.. ser fruktansvärt roligt ut, men det gör fruktansvärt ont. Träningsvärken härstammar från benpasset i måndags och löpningen igår. Nu mina vänner ska ni få höra. Jag, ja jag, sprang en mil på LÖPBAND! Jag som hyst mitt förakt över denna maskin. Helt galet. Vad händer? Tiden var kanske inte den bästa, men kände att jag hade kunnat öka tempot tidigare.. Så det får bli nästa gång. Hör ni? Jag planerar redan en nästa gång. Kanske blir det i Rydsskogen då.. eller? Löpbandet var rätt okej..

Idag blir det inget gym. Jag har för ont. Ska vila och ladda inför imorgon och fredag.. Kvällspromenad ikväll blir det dock och en lång sådan.

Nu ska jag cykla iväg till stångåstadens kontor och skriva lägenhetskontrakt.
Det blir på riktigt nu.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Varför springer man en mil på löpband när man kan springa ute i den fina naturen! Du är ju knäpp (;

2009-08-19 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0