Fadderkick-off!!

Vad har jag gjort för ont? Varför mår jag alltid såhär dagen efter? Huvudvärk och illamående.. Börjar få lite ångest. Är det värt detta? Jag tvivlar.. (men jag vet likväl att jag kommer vara på det igen)
Fadderkick-offen igår var riktigt lyckad. Brännboll och öl till en början och sen ännu mera öl hemma hos Markus. Det var tänkt utgång också. Men när vi kom ner på stan så bangade jag, johan, sofie, sofia och camilla. Köpte hemskt onyttig bakismat istället. Eftersom det var så söligt i botten så slängde jag resterna på marken. Men mitt samvete slog in så jag böjer mig för att ta upp matresterna och kasta i papperskorgen 3 meter därifrån..

Då kommer två killar gåendes och den ena säger spydigt:
"snälla, ät inte det där"
jag - argt: "nej hörredu jag hade inte tänkt det, så jävla desperat är jag inte"

Vadfan - vad hade han för höga tankar om mig?!
Nog för att tonfisk kan bli lite torrt och tråkigt, men sjunka så lågt att jag äter bakismatsrester från ågatans marker - NEJ!

Hemfärden från Ågatan blev riktigt rolig. Cyklade på alldeles för stora cyklar och fick svårt att komma ner och så har vi nog vägverket efter oss också.. sånt händer..

Jag gillar att folket är tillbaka. Jag gillar att det händer galna saker.
Jag har saknat er så in i helvetes mycket..




Bästaste bästaste



Stora cyklar - de är grejer det...


Fast det slutade inte lika lyckat...
Inte så funktionellt va?



Johan gör "The silly walks"


Nu är vägverket arga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0