Slaget vid Mölntorp 1047

Nu sitter jag hemma i Hallstahammar. Solen steker. Snart dags att gå ut och bättra på brännan. Vilket hårt liv jag har?! Jag har verkligen inte gjort mycket ansträngande i sommar. (eller ja gymmet har ju varit tungt, men kul) Hela sommaren har jag gjort i stort sett precis de saker jag har känt för och haft lust med. Sånt gillas! Igår följde jag med sys och gänget och spelade beachvolley på Qwarn. Saknar sporten ibland. Det blev ett rätt bra spel med några klockrena smashar från de bågåvade i lagen. Mickis fick även namnet "den flygande gudinnan"

Efter fyra matcher så blev det dopp i kanalen. Äckligt vatten. Mickis och jag skrämde upp varandra med att säga att snart skulle foten fastna runt något liks hår. För det var väl slaget vid mölntorp 1047 som de dumpade en hel armé i kanalen?
Klockren sommarkväll blev det hur som helst. Ikväll blir det favorit i repris. Och idag ska det gå ännu bättre på volleybollplanen.

Dags att gå ut i solen och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0