Nolle-P

Idag kom Nollan till stan!
Idag blev jag fadder.
Nolle-P är igång.

Gårdagens bravader var riktigt trevligt. Förförfest hos Sofia, spritfest hos Henke och utgång på Flamman. Gillar att vara omringad av SG-studenter. Det är något visst med dem allihopa! Och jag gillar det!
Idag var jag seg, som vanligt. Dock var jag tvungen att rycka upp mig för att göra ett gott första intryck på Nollan. Jag tror att vi alla lyckades bra med det.. Efter träffen med den vilsna Nollan åkte jag till gymmet. Kände att jag behövde fly lite tankar via bröst/biceps-nedbrytning. Det blev ett bra pass med grym kontakt i nästan alla övningar. Det gillas också.

Nu ska jag fixa det sista inför stadsvandringen som Nollan ska gå på imorgon. Sen blir det till att sova. Morgonpromenad imorgon. Har tänkt att jag ska köra på lika hårt med träningen trots Nolle-P.. Rutiner är rutiner och rutiner ska inte brytas. Allt handlar om tanke och vilja, så jag kör på!


fadder!


Vackrast av alla är ju vi allihopa!


Nollan lärde sig snabbt "huvud, axlar, knä och tå" som ska göras när generalerna visslar två gånger!




Just nu känns det som att det är en månad kvar tills jag kan få struktur på allt igen.
Miljoner tack till alla ni som ställer upp för mig.. Er omtanke är mycket värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0