Njuter av denna lugna fredagkväll

Äntligen börjar mina sömntimmar bli fler än 3.. Igår var vi hemma hos Annie och hade filmkväll med klädkod mjukisbyxa.. Jag somnade efter tio minuter.. Kanske berodde det på att jag var dagen-efter-sliten. Vet ej.. Sömn är hur som helst inget jag får i överflöd så alla timmar är bra timmar..

Imorse blev det sista gympasset för veckan och direkt efter det upprepades galenheten att springa en mil på löpband. Sänkte tiden denna gång. Oroväckande är dock att mina benhinnor börjar ömma. Johan säger att jag ska vila. Jag säger att jag kör tills det brister. "smärta är feghet som lämnar kroppen"

Var på sista fadderutbildningen idag. Nu är vi faddrar. På söndag drar det igång. Imorgon fixas det sista. Jag är förväntansfull.. Nollan - var hälsad!

Imorgon: morgonpromenad, snabbvisit på skolan för att skriva ut en massa viktiga papper, stan med Johan, FEST!

Tänk vad vissa kommentarer kan glädja och motivera! Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0