Någonstans mittemellan!

Känns som att jag bara går och väntar på att det ska dra igång.. Jag befinnner mig verkligen i lugnet före stormen. För snart.. snart drar allt igång utav bara helvete! Jag längtar. På torsdag kommer bästaste Annie och Johan hem till Linkan. Boka tid med mig!! (inga undanflykter) Sen är det nolleplanering som gäller till tusen. Sen är det dags för termin 3. Jag är taggad.. Det kommer bli bra. Imorgon skriver jag lägenhetskontrakt och sen ska det hinnas med en flytt också.

Jag vill ha saker att göra nu..
Full ös - ja ni vet, medvetslös!
(jag kommer nog ångra det där sen när det är 10 rapporter och tentaplugg som ska göras)

I brist på annat så har jag nu börjat väga all mat som jag äter samt se över hur mycket gram kolhydrater/protein/fett allt innehåller. Full kontroll är det som gäller. Det här kan ju bara gå bra!

Nu ska jag dricka kaffe. sen blir det gymmet. äntligen! Axlar/mage och cardio blir det idag. Kanske milen på löpband?! Vad händer med mig?

Innan jag förändras allt för mycket - låt det bli den vardag jag känner igen..
fest på fredag eller? Jag hörde rykten om det..
Så var det studentliv igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0