Morgonstund har guld i mun

Löprundan klockan 6.15 imorse gick enormt bra. Det var underbart. Finaste morgonen på länge. Det gav energi. Tidig morgon är den absolut bästa tiden på dygnet. Faktiskt helt underbart.

Nu är det dags att åka till gymmet och köra rygg/triceps. Sista gympasset på ett tag då jag åker hem i eftermiddag och sedan blir hemma till v.34. Kanske bra för min kropp att vila lite. Muskelfästen och ligament lär ljubla. Men med psyket är det värre. Får köra egenkomponerade gympass hemma. Det blir bra!

Sofie - du kan ju inte komma hem nu när jag åker härifrån! Vad ska vi säga om den tajmingen?

Ikväll hoppas jag att det blir beachvolley vid qwarn. Det vore klockrent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0