Lite stum i kroppen

Drabbades nyss av akut trötthet. Så slumrade till i sängen litegrann. det var nog mer än välbehövligt. Var uppe tidigt imorse och sprang en runda. Benen är fortfarande stumma från gympasset och milen tidigare i veckan. Tog mig runt i alla fall även om jag fick pressa mig själv både mentalt och fysiskt.

Tidigt gympass tillsammans med Johan blev det också. Nu är allt som det ska igen.
Det blev mitt "ströpass" bestående av vader/underarmar/rotatorkuff och mage. Imorgon är det vila från gymmet. Behövligt - faktiskt!

Nu ska jag fixa kyckling!!
Ikväll blir det fest fest..
Det kan bli hur bra som helst..


Jag höll tummarna för dig!
(och det är ju din förtjänst att det blir fest ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0