Kvar i nått jag lämnat

Ja vad ska jag säga? Jag har nog blivit tonåring igen. Sov till 12.20 idag. Hjälp! Var med paula på inflyttningsfest i Ryd igår. Det var riktigt nice. Nördade träningssnack. Det var klockrent! Blev tilldelat ett pris också - som den tuffaste tjejen en kille mött.. Jag blev glad.. (sen behöver vi inte tala om vad som döljer sig under ytan)

Paula och jag började cykla mot stan för utgång, men vi vek av i Valla. Det var ett smart drag. Sängen lockade. Men jag brukar ju alltid bli så bakfull så kokade en hel kanna kaffe och käkade keso samtidigt som jag slötittade på djurpolisen i Houston. Och kolla hur det gick! Jag är inte det minsta bakfull idag. Bra grejer.

Idag ska jag köra högrep på gymmet. Först lär jag behöva städa lägenheten.. Det är rörigt.. Ja det var ju det där med tonåring igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0