Juli - 48 pass

Ny månad - nya tag. Allt är möjligt. Men jag måste bara säga att juli blev en grym träningsmånad. Landade på 48 träningspass. Jag är nöjd, men jag vet också att det kommer bli svårt att toppa nu när fadderiverksamheten drar igång.. Och när annie kommer tillbaka till linkan. Då blir inte helgerna lika vita och fina som nu.. Men vafan, det kommer bli grymt!
(haha, förlåt annie, men jag var tvungen)

För ett tag sedan frågade jag Annie vad jag skulle vara utan henne?!
Svaret från annie: Förmodligen nyktrare!
Klockrent.

var på gymmet imorse och körde mitt ströpass. Vader, underarmar, baksida axlar och mage. Blev ett riktigt bra pass med högt tempo. Imorgon är det högrep som gäller i en vecka. Sen har jag gjort mig förtjänt av en veckas vila från gymmet..
Utnyttjade min födelsedagspresent idag också. Två presentkort på stadium. (känns förövrigt som den perfekta presenten till mig)
Det var rea.. så det var billigt och jag blev glad!
Älskar det lila nikelinnet. Jag vill till gymmet nu för att kunna använda det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0