Invigning av en ny årstid..

Det är höst nu.
Jag hade underställströja på mig imorse när jag var ute på min tidiga morgonpromenad.
Det var faktiskt kyligt. Hejdå sommaren!
(fast ska ärlig erkänna att det var skönt med en promenad i en kall, tidig och solig morgon)
Morgonpromenaden var den bästa på länge..

Gjorde nyss frukost och satt mig och kollade på nyhetsmorgon. Som alla andra gånger jag ska kolla så är det alltid en lååååång intervju med någon borglig partiledare som sitter och pratar en jäkla massa osanning. Gröten smakade helt plötsligt inte så bra. Stängde av och hamnade vid datorn istället.. Ett år kvar nu..

Nu ska jag till gymmet och köra ben. senare blir det till att träffa Sofia. Flera månader sedan, så det ska bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0