Imorgon börjar livet igen

Imorgon imorgon imorgon... Äntligen!
Bästaste Annie och Johan kommer äntligen tillbaka till Linkan. Jag har tamefan saknat ihjäl mig.
och på fredag blir det gym tillsammans med Johan - ordningen är återställd! Nu jävlar kör vi!!
Sen är det tentafest på fredagskvällen. Nej jag skriver ingen tenta, men Andersson gör.. och det måste ju firas!
alla tillfällen...

Idag har jag skrivit lägenhetskontrakt. Nu är det klappat och klart. Världens finaste lägenhet är min.
Efter det ringde jag Emma och frågade om jag kunde komma och kolla på hennes soffa som stod i hennes förråd. Underbara vän.. Jag fick soffan - gratis! Det är galet. Så sjukt tacksam är jag.. Fattig student och allt, en soffa är inga billiga grejer. Det har varit en bra dag idag!

Bättre blev det på kvällen.
Jag hoppas våra planer går i lås min vän..
Det kan nog bli den bästa tiden i mitt liv.
"Sport and the city"
Bara vi kan göra sånna galna grejer Johanna!!






Snart är allt precis så som det ska vara - klockrent!


Kommentarer
Postat av: Isabella

"klockren" har du sagt att hela sommaren vart tillsammans med oss. men vi har inte umgåtts! kul!

2009-08-21 @ 15:42:19
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0