Hur lång tid är det kvar till december?

Sitter och lyssnar på Winnerbäcks nya låt. Jag gillar den skarpt. Nu kan jag börja längta till konserten den 10 december. Jävlar vad jag kommer längta..

Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra


Idag har det shoppats. Först en massa morötter, tonfisk, kycklingfileer och annat bra. Sen blev det onyttiga grejer i form av en platta öl. (dock spendrups bright - jag kommer bli mobbad för det). Införskaffade ett par nya skor också. Det var mer än nödvändigt med tanke på att jag fick in sjukt många glasbitar i skorna när vi var på flamman i helgen..

Nu planeras det nollning! Jag är taggad. Det kommer att bli grymt!!
Imorgon är det dags att träffa de flesta från klassen. Flera månader sedan.
På kvällen blir det sinnesförvrängande drycker och utgång?!

Nu ska jag beställa protein och aminosyror.. det är slut i byggarskåpet här hemma..

Jag tror att jag mår riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0