Gjutjärnspannan!

Får ursäkta bloggtorkan som har rådigt - och det lär inte bli bättre. Åker till västkusten om en timme och stannar är i en vecka. Ska bli riktigt skönt att avsluta sommaren med en semester.

Har haft en klockren hemvisit i Hallsta. Beachvolley till tusen. Igår blev det också bad med Jojo och Maddis i lisjö. Pressade på och fixade bränna samt badade i vatten fullt av blålera. Mysigt!

Har verkligen insett hur fin hallstas natur är. Tog en sen löprunda i solnedgången här om dagen runt trångfors och skantzen. Det är verkligen sagonatur på vissa platser. Tänk att man måste flytta härifrån för att inse skönheten.
Igår fick jag lite panik eftersom jag inte har kunnat gymma sen i onsdags. Så då tog jag vad jag hade - gjutjärnspannan blev min hantel. Så det blev axlarna som fick sig en omgång. Smart drag!
Nu blir det vila hela veckan .. med undantag för några promenader ... och kanske någon löprunda..

Dags för morgonkaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0