"går direkt på andrahandssorteringen, skadat gods"

En väldigt trevlig lördag är till ända.
Började med lite snurrigt huvud imorse.. (som vanligt när alkohol har intagits kvällen innan)
Sedan promenerade jag och Johan till Tornby och tillbaka med depåstopp hemma hos Annie där det fixades punktering!

Utgången igår var sjukt rolig! Det var inte så mycket folk på flamman men det blev riktigt lyckat!
Annie och jag krossade i spelet "med andra ord"
Markus och Johan (numera kallade Björn och Benny) krossade oss i ABBA-singstar..

Ikväller har jag och Johan tittat på "torsk på tallin".. Hur kan jag ha missat den? Hur kul och tragisk som helst.. "Går direkt på andrahandssorteringen - skadat gods.." Nästan en ny favorit efter Sunes sommar.. (men bara nästan)
Tackar Johan för en trevlig sällskap med prat om allt mellan himmel och jord och så lite bitterhet däremellan!
Lördagsmiddagen var underbart fin också: Tonfisk, pasta och ägg! Den ni..

Imorgon blir det gym och intervaller! Underbart..









Galet och underbart!
Det blir nog bra det här hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0