Den kreativa sidan är död

Jag HATAR att måla. Har nyss gjort hela 10 (!!) Nolleband. Johan och Sofie snittade 15-16 stycken.. Vi har alltså haft målarstudio i mitt vardagsrum. Sen ville ju Sofie lyssna på "pepp-musik" medan jag propsade på att de största kulturella verken har framställts av väldigt ångestfyllda människor och jag tvivlar starkt att de lyssnar på "pepp".. Så jag arbetade sakta på grund av att jag inte fick min Thåström..

Nu taggar vi för ikväll.. Röj! Johan och jag hade shopping på stan idag också. Köpte ett riktigt nice linne! Ikväll blir det farligt rockigt.. hell yeah!!

Imorgon får vi äntligen träffa Nollan! Ska bli hur kul som helst.
Nu drar det igång..
Men hur ska jag klara av att vara gruppfadder? Gunilla klargjorde ju att jag har problem med min sociala kompetens..

Gunilla: Vilken fin väska du har, man blir så glad av den..
Jag: Tack!
Gunilla: Ja, om man inte kan vara trevlig så är det ju bra att man har en trevlig väska..
Jag: (knockout)

Sofie och Johan - ambitiösa jävlar...

Johan - kalla honom Björn/Benny eller Picasso..

Jag målade också - men inte lika fort


Kommentarer
Postat av: Böna

min duktiga gruppfaddrar! WIE!

2009-08-30 @ 11:09:23
Postat av: sofie

DU ÄR DUKTIG!!! =)

2009-08-30 @ 22:25:42
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

Du är DUKTIG!

2009-08-30 @ 22:27:40
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0