Vart tog den ljuva gymnasietiden vägen?

Dålig uppdatering här. Beror till största del på tvingad omprioriering i tid. Det är väldigt mycket för mycket i mitt huvud just nu. snart tenta och min vanliga vånda smyger sig allt närmre farstuknuten.

Jag har ju inte minskat min lediga tid genom att börja spela volleyboll igen. Men det är så sjukt kul. Förra träningen berättade tränaren att de skulle testa mig som center. HAHAHA! vi får väl se hur det går. Jag - center??? Det är ungefär lika komiskt som att Bush skulle sjunga trollmorsvisan eller nått liknande..

Som sagt snart tenta. Jag är nervös. Vi arbetar enligt PBL (Person baserat lärande) Det betyder att litteraturlistorna är sju mil långa för att man ska välja själv vad man vill läsa. Men jag vill ju läsa ALLT! Endas och endas då är jag säker på att jag vet allt jag behöver veta. Fan. Varför tyckte jag att gymnasiet var ansträngande?
Visst, det här är mycket roligare, men usch för att knappt ha någon att fråga.
Köpte till exempelt kurslitteratur för 1000:- igår.. Vart tog gymnasietiden vägen, då man fick låna alla böcker som man behövde.

Nej nu måste jag göra nytta. Ska snart på volleybollträning. Är lite mör i kroppen dock, var och gymmnade supertungt imorse.. Kanske dumt, men skönt att rensa skallen på tankar.


Om hösten alltid var såhär så skulle inget vara jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0