Träning är en försvarsmekanism mot att ta itu med pluggandet

Så var jag på det igen. Volleybollen. Vet inte om jag egentligen har tid, men jag ger det en chans. För det är så sjukt roligt! Helgen gick helt i volleybollens-tecken (hur nu det ser ut?) I lördags var det match med B-laget. Jag gick, för första gången i mitt liv, center.. och så himla dåligt gick det faktiskt inte. Igår spelade A-laget (div.1) mot Falköping borta. Gick center även denna match. Började riktigt bra med servess och ganska stabilt spel. Men fortfarande saknas den gamla hederliga rutinen. Några träningar till så..

Hursomhelst, vi förlorade båda matcherna, så nu kan det bara bli bättre..
Träning ikväll, imorgon och på torsdag plus några gympass på det.
Sen var det det där med tentan också.. Men det är en annan historia..



TENTAÅNGEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0