Skinande rent i hem och huvud!

Sådär då, nu var första tentan klar. Det var inte så förskräckligt hemskt och nervöst som jag trodde att det skulle vara. Tentatanterna levde dock upp till sina rykten.

Nu blir det bara lungt och fridfullt enda tills på måndag. Familjen kommer och hälsar på, så det blir nog några vändor till IKEA och MAXI.. Annars då. Har tillbringat fem timmar med dammsugarn och moppen idag. Behövde verkligen rensa huvudet efter all faktainpräntning.
Så nu doftar det grumme såpa och skiner i hela lägenheten! Min renhetsmani kan vara lugn i några dagar framöver.

Ikväll blir det bio (Rallybrudar) med älsklingen, som sitter och skriver tenta nu. Skönt att göra något tillsammans nu när det bara varit plugg de senaste veckorna.

Förövrigt så är min rygg inte bra. Snackade med LVC:s sjukgymnast igår och han asåg att jag skulle "stöpas" om. Men det skulle vi fixa med en smärtsam behandling. Jag längtar! Men jag får väl stå mitt kast nu eftersom det är jag som har slarvat med allt vad stretchning heter. Äpplet är surt vill jag lova.
Men slipper jag mina smärtor i ryggen så är jag glad. För det blir bara värre och värre för varje dag.
Dags att göra nytta. (som att gömma alla skolböcker och hoppas på att jag inte behöver läsa dem igen)


Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis!! bra kämpat är stolt över dig gumman. Kram

2008-10-16 @ 12:35:55
Postat av: Enda norrlänningen på nettofetto

Vad roligt det var att se dig igår! Jag saknar dig på jobbet ska du veta (och annars också såklart, men jobbet blev många gånger roligare när jag fick jobba med terrores!) Grattis till första tentan också :)

2008-10-16 @ 14:04:20
Postat av: Isabellao

bra jobbat syrran du är allt för duktig du:)<333

2008-10-16 @ 18:24:33
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: ann-sofie olofsson

Bra jobbat stumpan!! Hoppas ni får en mysig helg med familjen.Själva åker vi till Småland i morron.

Om du vill stävja ditt städmani,betalar jag gärna en tågbiljett till E:a.!!!!!Kramar moster

2008-10-16 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0