Diem perdidi

Jag är TRÖTT!
Hösten är här, jag går ner mig och blir ledsen för minsta lilla.
fan

Festen i helgen slutade med en rejäl krash. Skåpet i köket välte och i raset gick det mesta efter min farmor och mormor sönder. kvällen slutade i ett antal tårar, men tack vare vissa underbara människor så repade jag mig igen. Fast jag blir fortfarande ledsen när jag tittar på det tomma skåpet. Känns som att ingenting i världen kan ersätta det som gick sönder. Eftersom att varken farmor eller mormor finns kvar. Det gör ont.
Jag saknar er så in i helvetes mycket..

förövrigt så lever mina känslor ett eget liv nu. mest är det förbannat, ledsamt, dystert och tråkigt. Jag orkar inte det nu..
tillbaka på ruta ett igen?

får ta nya tag, när jag nu ska hinna med att orka det.





Kommentarer
Postat av: ann-sofie olofsson

Gumman!! Tråkigt med skåpet och alla saker,men det är ändå bara materiellt,hur patetiskt det än låter.Det enda som betyder något är minnena ,och de kan INGEN eller INGET ta ifrån dig!!!Nu får du blicka framåt igen,det vet jag att du kan.!!! Ring om du vill !!! Älskar dig!!! KRamar moster

2008-10-29 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0