Det svarta guldet

Det är verkligen facinerande hur kaffe kan påverka ens energi så mycket. För bara några minuter sedan låg jag utslagen i sängen, hade ont i varje muskel och orkade verkligen inte med en dag av tentaplugg. Men så kom den - dagens första kopp kaffe. Nu sitter jag, tack vare den svarta drycken, vid köksbordet och läser om gubbar som Vygotsky, Piaget och Dunn & Dunn. Måste lära mig hur man kan förändra ett beteende hos människor.

Kaffe är grejer det!

Ikväll blir det träning. Hoppas att min kropp orkar. den börjar, som vanligt, göra sig van med alla skador som kommer på posten så fort jag vill lite för mycket. Tror att det blir ett besök hos vår massör snarast. Kluckande i korsryggen lär ju inte vara så bra :S
Matchen i helgen är mot Orion (degefors). Skriver på kontrakt för LVC ikväll.

Tenta om mindre än en vecka.. Första tentan. Lite skakigt om knäna är det. Men det ska väl fixas.



Kommentarer
Postat av: camilla

Hej gumman! ja det är verkligen tur att det finns kaffeS jag bara älskar den drycken. Lycka till med tentan. Drar till Borås imorgon. Kram

2008-10-09 @ 16:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0