Bara två år kvar till val...

Vi vann matchen i helgen med 3-0. Första vinsten och det är alltid lika härligt med vinst.. På kvällen, efter den långa bilresan hem från Degerfors, åkte jag till Annie där flera i klassen samlats för att fira att Sofia fyllt 20!
Trevligt trevligt..

Snart dags för träning. Och i övermorgon är det tenta.. Jag börjar faktiskt känna mig ganska lugn. Kan inte lära mig mer just nu så jag får förlita mig på att det jag har lärt mig räcker. Annars finns det ju omtenta ;)

Imorse trodde jag att jag skulle dö. Tant röd kom på besök och med henne den värst smärtan någonsin. Höll på att svimma och spy om vart annat. Har aldrig känt så.. Längtar fan till klimakteriet nu. Så att det är över. Föda barn ska jag ta mig en riktig funderare på om det är värt smärtan. För det jag hade imorse var nog bland det värsta jag har varit med om. Intressant information va?

Igår var det debatt. Klockrent uttalande från Ohly:
"Det ska löna sig att vara rik och straffa sig att vara fattig i Sverige när borgarna styr"



Dagens politik tar från de fattiga och ger till de rika...
Och detta är så sjukt jävla vidrigt..



Kommentarer
Postat av: Syster din

Jaa jag tycker att socialdemokraterna var jättebra i debatten igår, men även miljö och vänster partiet:D! hehe. :)

2008-10-13 @ 21:15:14
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0