Synapserna är i vila!

Måste avbryta mitt pluggande lite. Hjärnan är full av massa neuroner, nervceller, gliaceller, axon, protoner... ja ni förstår. Fast det gör inte jag - förstår alltså. Börjat med fysiologi/neurologi. Sådär kul. Vill ha någon av mina gamla lärare breve mig som säger åt mig när jag tänker fel och berömmer mig när jag tänker rätt. Tänk vad lätt det var då..

Imorse var jag på gymmet med Johan.
Jag var för en gångs skull laddad till tusen. Anledningen till att jag inte har varit "laddad" på ett tag? November.
Hursom, det gick faktiskt riktigt bra idag. så ska rida på vågen nu och pumpa på med axlar imorgon.

Nej, bör nog återvända till neurologins värld igen..

Saknar Hallsta.
Saknar familjen.
Saknar vännerna.
Dags att åka hem snart.. <3




Avundsjuk?

Kommentarer
Postat av: isabella

Det där håller jag på med i medicinskgrund kurs! så jag förstår att du inte tycker det är kul, det är svårt och det är komplicerat. men när man lär sig så sitter det:D!

2008-11-21 @ 00:09:40
URL: http://isabellao.blogg.se/
Postat av: SE

Om jag klarade av det så kommer du också göra det. Jag kommer faktiskt ihåg lite grann av det där, synd bara att man inte har ngn större nytta av att kunna myelin, axon, transmittorsubstanser och liknande i det dagliga jobbet....

2008-11-21 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0