Skramlar poäng

Det går upp och ner, bokstavligen, just nu.
Men det går, och även om det går åt helvete så är det ju ändå påväg någonstans - och det är ju bra!

Jag tror att jag tog rätt beslut i alla fall.
Men jag orkar inte dessa tankar.

Punktering på cykeln gör inte saken bättre heller..
Fixade det imorse i alla fall.
Hur många vuxenpoäng är inte det? Att fixa punkteringen helt själv.
Hade aldrig gjort det om inte pappa bodde 20 mil ifrån mig.
Lite stolt över mig själv blev jag allt.

Imorgon är det Nettofetto-fest. Har saknat det gänget mycket.

Annars är det plugg som gäller.
Får lite panik med jämna mellanrum, men det går.





Bärga vad du kan från det här vraket
finns en spillra av mitt forna jag
Ta då med mig hem gör mig vacker
låt mig sova i din säng ett tag,
låt mig sova ett tag

säg minns du hur det är jag brukar vara
minns du hur stabil jag var igår

nu är jag påväg att lösas upp till ingenting
för dagen har varit prövande och svår
kanske onödigt svår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0