Idag blir det verklighet

Måste börja med att skriva att denna dag har varit perfekt ur vädersynpunkt.
Först strålande sol och blå himmel, men ändå minusgrader.
Så det blev en riktigt långpromenad för att lapa så mycket sol som möjligt i denna annars hemskt mörka månad.
När jag kom hem gick solen i moln och det började snö.. Det bästa av allt - snön ligger för första gången kvar på marken.
Lycka!

Däremot tror jag inte att kvällen blir lika kul.
Vi ska ha visning av avliden person på patologen mellan klockan 5 och 6.
Tungt.
Vet inte alls om jag kommer klara det.
Känner att jag senaste tiden har haft lite för mycket tankar inom mig.
Tror heller inte att jag har bearbetat allting med sjukdommar och död som har varit i mitt liv de senaste ett och ett halvt åren.
Kanske är det nyttigt, kanske inte.
Jag är livrädd för döden.
fan.
Vill inte få det bekräftat att den faktiskt finns..

andas in
andas ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0