Helgen som avgör allt

Så mycket onyttigt man gör när man borde effektivisera tidsslöseriet lite..
Dåligt.
Borde göra en massa saker, men hamnar alltid på helt fel ställen.

Imorgon bär det äntligen hem till Hallsta.. Var ett tag sedan nu, och jag saknar min family.
Vet inte riktigt hur helgen i hallsta kommer att se ut, men ska se till att njuta till fullo.
Inte plugga för mycket dock, tar itu med de sen - någon annan gång.

Idag hade jag vilodag. Så underbart skönt och efterlängtat.
Imorgon kanske jag ska ge mig ut på den där löprundan som jag har tänkt på ett tag nu.
Tänkte åka till gymmet och köra ett rent och skärt armpass, men det hinns nog inte eftersom jag har slösat med tiden idag.
Så jag får väl damma av hantlarna hemma och köra några rep.. same shit!

Innan jag åker hem imorgon ska jag vara "patient" åt T3:s tenta..
Jag är nervös. Har hört att de håller på med någon slags ledtöjning.. Vet inte alls vad det är, men har hört rykten om att man drar ut leden. Jag är livrädd! Vadå dra ut leden? Mina leder är kompakt förpackade och ska inte töjas en jäklarns millimeter, för då kommer de gå sönder..
Ångrar nästan att jag skrev upp mig på det där..

Det jag egentligen borde vara orolig över är väl om man överlever helgen i "Getto-hallsta"
Folk som dödas, misshandlas och försvinner lite hursomhelst.
Läskigt!

sen har jag ju min lilla överraskning som jag vill hålla på ett litet tag till...


<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort klicka då på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 .

Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-27 @ 11:14:50
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0