Energigivare

Åh, vad det var välbehövligt med helg. Har frösökt att ladda batterierna lite.. Det har gått både bra och dåligt.
Igår var jag, Markus och Markus A på svenska cupen-finalen mellan LFC och UMEÅ. Riktigt kallt var det.. tappade känseln från midjan och neråt.. LFC vann i förlängning.
När vi skulle gå därifrån hade MarkusA:s cykellås frusit, och även mitt. Så vi började bära cykeln hem. Sen när vi släpat cykeln upp för lasarettsbacken så känner markus i sin ficka och säger: "vad är det här för nyckel?" Jo självklart är det min cykelnyckel, och den nyckel som jag har försökt bända upp min cykel med var markus pappas cykelnyckel.. Lite svensson, svensson varning på detta..

Hursom.
Linnea var nyss här. Det är helt otroligt vad den tjejen gör mig glad.
Hon ger så enormt mycket energi.
Tack!

Nu borde jag plugga latin..
Men har ingen större lust.
Nya tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0