En helg går alldeles för fort

Helgen har gått fort..
Satan, det som är så skönt med helg.
Har i alla fall hunnit göra lite nyttigt och mycket onyttigt..
Hittade en klänning till finsittningen som SG ska ha. Jag trodde att letandet skulle bli mer komplicerat.
Men någongång ska man ha lite tur..

Var på gymmet idag och körde bröst och biceps.
Måste säga att det tar sig.
Står inte still och blir inte svagare - så då är jag nöjd.
Bara att mosa på..

Längtar tills på torsdag.Då är det hem till Hallsta som gäller. har saknat min familj.. det har blivit en tendens till att låta veckorna rusa på lite för länge innan man sätter sig på tåget hem.
Just nu: är förbannad på SJ eftersom man inte kommer in på deras sida där man ska skriva ut biljetterna. Fixar dem inte problemet innan torsdag, då jävlarns!

Nu ska jag glo på sporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0