Smärtsamt roligt

Helgen var grym!
I lördags drog 12 stycken från Netto-styrkan till Boda Borg i Oxelösund.
Det var galet - jag var galen - vi vann!
Man blev verkligen som ett litet barn (i en för stor kropp) när man sprang runt i alla de där banorna. Emma var smidig som en panter, Henrik var grym på allt, Danne gjorde ingenting rätt men det gick bra ändå - jag.. ja vad gjorde jag - skrek! (oväntat va?)

Igår var det nästan samma styrka. Några tillkommna och några borttappade som åkte till Norrköping för att spela paintball. Jag satt i bilen och lovade tjejerna där att det inte gör ont att bli träffad - jag tar tillbaka det nu. Satan vad det svider när man får en träff mitt på huvudet. Det lixom ringde i öronen och hjärnan guppade..

Tyvärr vann inte mitt lag paintballen. Det var tjejerna mot killarna (nästan).. Tjejerna vann. Jag var med killarna.. :(
Idag har jag fruktansvärda blåmärken. Fick till och med en blodblåsa. Min första!
Men trots blåmärkena och en mörbultat kropp så var jag uppe före tuppen i morse och snörade på mig löpardojerna och sprang 7.5 km klockan 6.00.. Det var skönt, jag älskar dessa mornar..

Har kört axlar och mage på gymmet nyss. Så nu blir det lite mat för mig och gubben.. Sen jobba.



            

Det gör ont att ligga på topp!

Kommentarer
Postat av: isabella

Nu är du back in the days! tränar nakroman, men det är kuL!;)

2008-05-26 @ 15:13:03
Postat av: Linnea

väldigt trevlig helg var det, men hur fan lyckades du komma upp imorse och springa?! du är ju sanslös kvinna! och väldigt blåslagen om jag får säga så, haha.

2008-05-26 @ 17:12:42
Postat av: camilla

visste man inte att det var paintboll skulle man tro att du hade brottats med någon tjuv.Hihi hoppas det inte gör allt för ont gumman.

2008-05-26 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0