Så vedervärdigt äckligt

Vilar ut efter en morgonpromenad och ett hårt gympass.
Imorse när jag läste tidingen (Corren), höll jag på att sätta gröten i halsen. Jag blev så fruktansvärt förbannad. Journalisterna hade försökt spårat pedofiler på nätet. Och resultatet var skrämmande.

Ta dig tid och läs artikeln på corren..

Det här är vidirgt, det är äckligt och det är fruktansvärt hemskt.
Jag blir uppriktigt sagt rädd. Hur många vuxna män är det som håller på såhär på internet?
Att en trebarnspappa från sthlm kör 20 mil till Linköping för att träffa en 14 årig tjej skrämmer mig. Han är ju för i helvete pappa!!! Läs artikeln så förstår ni.. Något måste göras åt de här sjuka männen, och det är nu..

image54

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag kan bara hålla med, det finns allt för många men som utnyttjar barn, finns bara ett att säga det är så sjukt och fruktansvärt mot alla barn som blir utsatta för dessa grisar, för det är vad de är.

2008-05-23 @ 18:54:32
Postat av: Isabella

Fyfan va äckligt:O!

2008-05-25 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0