motivation till tusen

Nyss hemkommen från gymmet. Körde triceps/bröst idag. Plusade lite på vikterna i bröstövningarna.. Härligt! Just nu har jag en grym motivation och träningen känns som att sväva på moln (dock med järnvikter)

Helgen var super. Moster och jag myste med rött vin, ost och kex på balkongen. Lördagen bestod av grillfest med jobbtjejerna och lite kubbspel.. Härlig kväll. Söndagen var supervarm så jag och paula spelade beach med några studenter i trädgårdsparken. Gick förvånadsvärt bra.. Och jag har redan volleybollabstinens..

Ska ta och laga lite gröt, koka ett ägg och lägga mig i soffan. Imorgon blir det morgonpromenad och ett benpass innan jobbet.

Sola lugnt!

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0