Konsten att förstå

Just nu: Lisa Ekdahls stämma vibrerar på maxvolym..
Vad skulle jag göra utan den kvinnans musik och texter. Hon sätter ord på det som man trodde att ingen människa någonsin skulle förstå.

Inget jobb idag. Men jag ställde klockan på 05.20 sen traskade jag ut på morgonpromenad i den strålande morgonsolen. Det finns inget finare än en tidig morgon, dagg i gräset, fåglar som sjunger sina morgonvisor och strålande sol. Balsam för själen. Efter en timme var jag hemma. Väckte markus och vi käkade frukost. Sen blev jag RASTLÖS, så jag åkte till gymmet och körde triceps/bröst. Ökade faktiskt i nästan alla övningar. satan vad jag pressade mig. Härligt. Nästa vecka börjar tre veckor tung period.

Mitt största problem just nu är nog min rastlöshet. Cyklade ut till Tornby och gick på IKEA. Jag gick där i mina tankar och helt plötsligt var jag vid kassorna.. Vafan.. Jag hade inte kollat på en enda pryl utan bara sprungit igenom. Så jag fick vända och tvinga mig själv att titta l å n g s a m t.. Köpte med mig några ramar hem. Nu ska markus och jag sätta upp våra bilder från New York ... Det blir en fotovägg ovanför sängen. Tror att det kommer bli grymt!

ska nog fixa en kopp kaffe nu..
Jag är rastlös igen.

image53

Vad vore jag utan dig Markus?



Kommentarer
Postat av: ann-sofie olofsson

Hej mosters gull!! Tack för
senast!!Det var verkligen jättemysigt att få rå om dig på tu man hand!!Det är ju numer avdragsgillt med hemhjälp....,jag betalar tågbiljetten!! Rastlös skulle du inte bli här,det lovar jag!! Puss och kram nu ska vi åka på simskoleavslutning!! Älskar dig !! Puss moster

2008-05-21 @ 15:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0